23 Mart 2012 Cuma

makinanın tarihini ayarlamamışız tarih 17/03/2012
Burası şuayip abimin arılığı yozgatın elmahacılı köyü bize mangal keyfi yaşattı bu gün . kar bu sene çok güzel geldi ve maşşallah burasıda tamı tamına 1.5 m şuayip abimde elinde kürekle bekliyor çığ düşerse kurtaracak bizi...
ve ilk çigdemi görüyoruz müjdemi isterim dedim ama şuayip amimden birşey çıkmadı.yinede canı saolsun
Burasıda şuayim abimin arılığı birazcık su basmış ama arılarda zarar yok şükür çok titiz çalışıyor maşaallah..
Bu sene bizlere yardım edecek şuayip abimin oğlu halil arıdanda anlıyor birazcık sohbetle anladım .
Şu manzarayı birde yazın görmek var çok muhteşem oluyor öntaraftaki bahçe tamamen elmalık 2011 yılı dikim yapıldı bakan ustasından olmalı galiba çok güzel boy atmış ama fazla kardan dolayı uç kısımların fareler budamış gibi kesmişşşş.şuayip abime iş klmadı yanii Burasıda benim arılık sezonu yavaş yavaş açmaya başladık çok şüküriki kayıp var yani şuu oluyorki karniyol kışa dayanıklı

4 yorum:

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Hıfzı kardeşim,sezonu karlı açmışsın ballı kapatırsın inşallah.Saglıcakla kalın.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

HIFZI, Geçtiğimiz sene 40 kovandan 10 tane kalsa sevineceğim diyordun.Bu yıl müthiş arı ölümleri olur iken iki kayıpla bahara çıkmanız çok güzel.
Maşallah, sağlıcakla kalın.

HIFZI ALTINOK dedi ki...

Evet vecdi abi arı sevdası olunca bir insanda kar degil fırtınalı günlerde bile açası geliyor. inşallah bal iyi olacak bu sezon bizim buralarda kar güneylerde erimeye başladı ve çigdemlerden polen geliyor kuzeylerde yirmi güne erir daha sonra oranın çigdemlerii arıya iyi gelir diiye kafamdan hesaplar yapıyorum.sizlerede bol versin Allahım inşallah.sizlerde sağlıcakla kalın tşk.

HIFZI ALTINOK dedi ki...

Ali abiciğim evet geçen yılbenim gerçekten çok arı kaybım oldu bizim kış çok yoğun geçiyor arıya 10 çıta bal koy yinede bitiyor ar kovandan beş ay sonra çıkabiliyor ben geçen yıl tamamen karniol yaptım bu arı ırkı soğuk havaya çok dayanıklı yeterki aç klamasın benim iki kovan arı açlıktan ölmüş çünkü kovanları geç açabiliyoruz ama senin invert kutrdı beni.keki vermeyide pek düşünmüyorum kayıp daha çok olur diye bunun hakkında yazarsan sevinirim buradaki arıcıların işi kışın bolca arıya kek verimek.